A leggyakoribb kifogások a mozgás ellen II.

Ahogy előző blogunkban már írtunk róla, kifogásokkal mindig tele a padlás. De miért ne dobhatnánk félre őket? Lagalább egy próba kedvéért!

5. „Nincs hozzá erőm!”

Mindenkinél vannak olyan napok, amikor mozgás helyett inkább a kanapéra kívánkozik, de be kell látnod, hogy ha nem mozogsz sosem lesz energiád, hisz az enerváltságot, motiválatlanságot pont a kihagyott mozgás okozza.

Az első alkalommal valóban nem könnyű edzőcipőt húzni, és az edzés is valószínűleg nehézkes lesz és komoly erőfeszítésedbe kerül majd.

De biztos lehetsz benne, hogy ha eljutsz a következő alkalmakig, azok már egyre jobban alakulnak! A rendszeres sport viszont energiával tölt fel, amihez nagyon gyorsan hozzá lehet szokni, hiszen a mozgás hatására szervezetedben a „boldogsághormonnak” is nevezett endorfin szabadul fel, mely a mozgás befejezésével még órákig érezhető.
És akkor még nem beszéltünk az egyre formásabb alakról! 

6. „Sportolni unalmas!”


Amíg meg nem találod a saját sportodat.
Ma már annyiféle mozgásforma közül választhatsz, hogy egészen biztosan akad köztük kedvedre való is! Mozoghatsz egyedül, barátnővel, vagy csapatban, otthon, a szabadban vagy fitness teremben.
Ha változatosságra vágysz, váltogathatod is a mozgásformákat, így a többféle izomcsoportodat is megmozgathatod.


7. „Gyerekek mellett??”


Pont a gyerekek miatt van szükséged mozgásra!
Bár imádjuk gyerekeinket, tudjuk, hogy a nevelésük nem kevés stresszel jár együtt, amit hasznosabb, ha az edzőteremben vezetünk le, és nem otthon.
Ha megpróbálsz lecsípni magadnak egy kis időt a napból a sportolásra, az nem önzés, mert nem csak magad miatt teszed. A mozgástól felszabadultabb, egészségesebb, jobb kedvű leszel, és egy energikus, kiegyensúlyozott anya könnyebben veszi a napi akadályokat is. Hidd el, így az egész család jobban jár! 

8. “Úgysincs eredménye!”



Nyilvánvaló, hogy ha több évnyi semmittevés után kezdesz el mozogni, akkor nem várhatod, hogy pár alkalom után megváltozik a tested. A látványos eredményhez hosszú, kitartó munka vezet. De ha a mozgásnak nincs is azonnali, jól láthatói jele, hidd el a tested változni kezd! Nem beszélve arról, milyen jó hatással van a szervezetedre, hogy energiával tölt fel, fitté tesz.
Ahhoz, hogy megőrizd a motivációdat érdemes kisebb célokat kitűznöd magad elé, melyeket elérve ünnepelhetsz. Hasznos, ha feljegyzed (vagy le fényképezed) az elért eredményeket, így könnyen nyomon követheted a haladásodat.

Túlerőltetett, sajgó végtagok, izomhúzódás, izomgörcsök esetén próbáld ki a Sara Beauty Spa hűsítő vagy melegető lóbalzsamot!

Iratkozz fel a letöltéshez!

Iratkozz fel a letöltéshez!

Kérjük add meg E-mail címedet a letöltéshez.

Sikeres feliratkozás!

Iratkozz fel Blogunkra!

Értesüljön újdonságainkról, legfrisebb akcióinkról!

Sikeres feliratkozás!

Iratkozz fel a letöltéshez!

Iratkozz fel a letöltéshez!

Kérjük add meg E-mail címedet a letöltéshez.

Sikeres feliratkozás!